Muslimah Paling Bergaya  

Posted by Ayu Zarina





Perlukah Pn Ermayana menganjurkan contest @ G.A pada masa akan datang? Mengapa?

 Ya, perlu!!! Kerana dengan menganjurkan contest, penganjur boleh berkenalan dengan lebih ramai blogger. Disamping mendapat pahala kerana sudi menaja hadiah2 yang begitu menarik sekali. Selain tu, ia juga credit kepada pemenang contest sebab of coz lepas ni ramai yang akan cuba berkenalan dengan pemenang2 contest pula.

Mengapa anda rasa anda patut menang contest ini?

Saya rasa saya patut menang contest ini kerana setiap perempuan boleh menjadi muslimah. Tetapi bersesuain dengan tajuk contest ini iaitu " Muslimah Paling Bergaya", yang mana saya rasa gaya saya cukup neutral dan sopan walaupun berada dirumah. Yang penting setiap muslimah mesti memaparkan keindahan dari dalam, bukan luaran semata2. Lagipun baju kurung memang evergreen bagi muslimah. Ke mana sahaja, pasti baju kurung yang menjadi pilihan. Oh yer, lagi satu saya rasa sebab tudung Fareeda yang saya pakai tu memang special... ia membuatkan saya nyata lebih nampak muslima moden.

Nak tag:
Ummie Eisya
Mama Iqy



Jom jana duit macam nuffnang dengan HeartBeat!! You click I click too!!

This entry was posted on 1:06 PM and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

3 comments

thanks coz joint...insyaAllah akan dtg ada lagi...may b rezeki you pulak...if bleh i nak bg semua menang,b4 this cuma 3 hadiah jer...tp last minute i bg saguhati...jgn sedih yer

wahhh.. dah guna blog contest dah hehe.. nway, gud luck.. mmg cun picca tu..