CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !  

Posted by ayu zarina



Gambar hitam putih yang menjadi pilihan:




Sangat suka tgk gambar kat atas...jelas terpancar wajah kegembiraan 2 beranak ini..

Kalau saya menang RM100, saya nak beli set pelangsingan siap losyen panas, pil pelangsingan dan teh herba jenama Yusmira. Saya dah tengok kat pasaran. Ketiga2 harga set pelangsingan tu lebih kurang RM90++. Maka kalau saya menang RM100 tu memang bonus lah untuk saya hehe...Kenapa saya nak hadiah tu?? Sebabnya saya nak mengecikkan lagi peha saya ni serta mengempiskan lagi perut saya yg ala2 muncit tak muncit tu...ngeh ngeh ngeh..Kalau lah saya menang RM100...fuhhh...mesti 2 org dalam gambar kat atas tu (suami dan anak sulung) suka kan..suami mesti berkata, " Sayang bertambah slim..."...anak pula berkata "ibu makin cantik lah"..ngeh ngeh ngeh

Ok lah nak tag:
Mama iqy
Sall
Ummie Eisya
Mama Zharfan
Anje

p/s: Dah follow...id: cuba - cuba contest

This entry was posted on 12:06 AM and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 comments

p/s : tengs join :) good luck..

p/s : tengs join :) good luck..