JOM JOIN CONTEST Tiqaa Wonderland!  

Posted by ayu zarina



Gambar candid saya


Cuba tengok!! Tak senonoh kan saya dalam gambar tu, sepatutnya model fotografi, kena lah berayu-ayuan atau pun sopan santun gitu...tapi alahai...gambar kat atas tu pulak hasil candid dari lensa kamera photographer lah..tak suka gambar kat atas...sebab nampak sangat tak cantik...hehe..mulut siap muncung macam ikan..hiks hiks..tapi kalau tak der candid, tak mungkin dapat gambar cam kat atas tu kan..

Senyuman kegembiraan 



Wahhhh...yg ni mesti lah saya suka..baru nampak macam model kan..btw tu tengah senyum kegembiraan sebab tgk hasil2 dari tangan photographer wannabe..kalau gambar2 kita menjadi..mau tak suka kan..hiks hiks..

Ok lah...nak tag:
1. Ummie Eisya
2. Sall
3. Mama Iqy..

This entry was posted on 10:38 PM and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 comments

aduss..di tag!! nanti na godek2 duluuuu..hehhe..comey jeeee! candid pon cantik laaaa

jgn lupe join contest naaaa