U cantik.. Aii pun cantik..! Give Away..  

Posted by Ayu Zarina



Tempoh : 1 Dis - 31 Dis 2010


Bila saya cantik, ramai yang akak memandang saya..
Bila saya cantik, ramai yg tak sangka umur sebenar saya...
Bila saya cantik, semestinya ramai yang memuji saya..
Bila ramai memuji, haruslah saya lebih berkeyakinan dan selesa...

Nak Tag:

Ummi eisya

This entry was posted on 9:50 PM and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

6 comments

ye laa manisssssss je orgnya..

thanks dear sbb sudi join GA ni..

tunggu result ye..

gudluck!

cantik beb,...dah tamat pun nak join..leh memang ni..confirm la..good luck..

tahniah,anda telah disenaraihitamkan... eh,silap, telah disenaraipendekkan utk final round Contest Mata Stylo Mylo Dinamik Wow di CITER JO :)

sila ke link nie http://citerjo.blogspot.com/2011/01/contest-mata-stylo-mylo-dinamik-wow.html