Contest Baju Sama  

Posted by ayu zarina




Gambar ni diambil selepas kami suami isteri penat yang teramat join kelas fotografi kat danga bay...
Selepas sesi pembelajaran dan pelajaran, suruh peserta2 kelas tersebut snap2 kami jap..
Lagipun bukan senang nak tgk kami pakai baju sama..
Sebab si suami kata :"seganlah...nanti org tau awak tu isteri saya" (tambah sendiri jer tu) "
Apa2 pun tengok keadaan jugak bila masa nak pakai baju sama atau tak kan..
Yg penting kami bahagia dan tak pedulikan org tgk kami...weeeeee

This entry was posted on 9:26 PM and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 comments

nice pic akak =)
tQ sudi join.hi3
gudluck!!