Contest Sweet Couple  

Posted by Ayu Zarina

 due 6 feb
Berminat nak join??

click HERE!

Beritahu saya apa perkara paling sweet pernah si dia lakukan buat anda. (penceritaan terpulang kepada kreativiti samada melalui esei,video,gambar,nyanyian dll)


Perkara paling sweet yg dia pernah buat utk kami berdua??? Hurmmm...Semestinya hadiah photobook daripada insan tercinta bergelar suami. Kalau nak tahu inilah photobook pertama kami. Selama ni tak pernah pun terfikir nak buat photobook sebab tahu yang photobook ni agak mahal jugak harganya. Tapi photobook ni really2 sweet sebab dalam photobook tu 100% adalah gambar honeymoon kami at Universal Studio Singapore sempena 6th Anniversary kami tahun lepas. Ya Allah, tak berkelip mata saya tatkala dapat photobook tu. Lepas belek dan belek, lepas belek dan belek....sampai ke hari ni pun tak jemu2 dok belek2 photobook tu. 

Yg sweetnya, pagi2 masa kejadian lepas jer saya mengeliat atas katil, tiba2 saya dapat sebuah kissing on my forehead...Ya Allah...that's really sweet sebab my hubby tu bukan yang jenis romantik nak kissing2 selalu kat forehead kan...Ingat lagi, first time saya kena kissing kat forehead lepas masa akad nikah, hiks...dan lepas jer dapat kissing tu, terus my hubby cakap
"Sayang, ni tanda 6th Anniversary kita"

Mula2 agak blurr...sebab seingat kami, yg kami dah pun celebrated 6th Anniversary kami...tapi lepas buka2 hadiah tu...memnag teruja, excited dan rasa nak lompat2 kiss my hubby balik...hikss...so sweet that's moment!!

Jom tgk photobook yg sweet itu..


Jeng jeng jeng..ada apa dalam kotak ni???



OMG, Kisah cinta dan honeymoon saya berada dalam photobook itu!!!


Aksi2 saya dan my hubby semestinya terpahat dalam photobook ini..


Banyak kenangan2 terindah berada dalam photobook ini..
40 helai photobook ini menjadi saksi kisah cinta kami di Universal Studio Singapore...


Sesunguhnya, ia memang satu situasi yang sukar utk saya nyatakan betapa gembiranya saya masa dapat photobook itu. Dan sejak itu saya mula jatuh cinta dengan photobook. Dan hadiah photobook ini jugalah yang telah merangsang saya dan my hubby utk buat business photobook sebab saya juga mahu org lain abadikan memori mereka dalam photobook sebegini. Hadiah yg sangat bermakna utk saya kerana sehingga kini, saya berbangga apabila customers atau clients2 saya memuji akan keindahan photobook eksklusif ini...





Last but not least...
US, MEMANG SWEET COUPLE!!





p/s: Cerita ini mungkin tak sweet bagi org lain, tapi sangat2 sweet bagi saya!!!





Jom jana duit macam nuffnang dengan HeartBeat!! You click I click too!!

This entry was posted on 5:31 PM and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments